home
 
  

Strategija brendiranja SDŽ

 

Priopćenja za medije

10. studeni 2009.

Brandiranjem do prepoznatljivosti Županije

Agencija za razvoj SDŽ  započela je s projektom ‘Izrada strateškog plana brendiranja Splitsko-dalmatinske županije’ . U Velikoj dvorani SDŽ, ugovor o izradi Strateškog plana brendiranja potpisali direktor direktor Agencije za razvoj SDŽ Srećko Radnić i predsjednik grupacije McCann Erickson u Hrvatskoj Ivica Vidović koja je projekt SPB-a dobila na javnom natječaju.

Direktor Agencije za razvoj Srećko Radnić istaknuo  je kako očekuje da će postupno provođenje procesa brandiranja, po izradi i prihvaćanju strateškog plana, otvoriti prostor za stvaranje efekta dodane vrijednosti za niz perspektivnih županijskih brandova i projekata na kojima Agencija za razvoj intenzivno radi.

Zahvalivši se svojim domaćinima, Vidović je  istakao važnost brandiranja odnosno složenost izgradnje, instaliranja i održavanja brand arhitekture u današnjem svijetu zagušenosti  kanala komuniciranja.

Primjerice, prema posljednjim istraživanjima  tjedno smo izloženi utjecaju nekoliko stotina televizijskih i radijskih spotova,oko dvije stotine oglasa u tiskanim medijima,više od tri stotine vanjskih oglasa te čak 800 do 1200 mailova i e-komercijalnih poruka.

Raznovrsni alati

Pojašnjavajući pristup odnosno analitiku i alate za izradu strateškog plana brandiranja,Edvin Jurin,izvršni direktor za specijalne projekte McCann Ericksona i voditelj ovog projekta je istakao da će se ,između ostalog, koristiti metode scenarija i plavog oceana. Spomenutim metodama se nakon provedene SWOT analize,osmišljavaju i produciraju  aktivnosti kojima se identificirane snaga i slabosti,prijetnje i mogućnosti  -  povećavaju ili smanjuju,uklanjanju ili stvaraju na način da se brand u procesu svog strukturiranja nove vrijednosti  izdigne iznad razine sadašnje konkurencije u nov i još neosvojen perceptivni ,doživljajni i komunikacijski prostor. Time se osvaja i stvara nova potražnja a konkurencija čini sporednom.

Pri tom je posebno ukazao na važnost što učinkovitijeg razumijevanja i sinergije svih sastavnica branda između pojedinih županijskih sustava i interesnih skupina u fazi implementacije ili oživotvorenja branda  putem budućih  projektiranih   konkretnih aktivnosti i doživljajnih platformi.

Očekuje se da će proces prikupljanja i obrade polaznih podloga  te iznalaženja prvih konkretnih prijedloga  potrajati više mjeseci u okviru čega će se organizirati i  nekoliko  interaktivnih radionica sa ključnim nositeljima aktivnosti na nizu gospodarskih i kulturoloških tematskih područja na različitim županijskim razinama.