home
 
  

Strategija brendiranja SDŽ

 

Priopćenja za medije

25. veljača 2010.

Započela druga faza izrade Strateškog plana brendiranja Splitsko-dalmatinske županije

Započela druga faza izrade Strateškog plana brendiranja Splitsko-dalmatinske županije

 

Serijom od tri interaktivne i kreativne radionice  u dvorani  vijećnice Splitsko – dalmatinske županije uz sudjelovanje predstavnika pojedinih gradova i općina  te županijskog gospodarskog, kulturnog i sportskog života otvorena je druga faza izrade strateškog plana brandiranja Splitsko-dalmatinske županije.

Istodobno, intenzivno se provode terenska ispitivanja stavova o percepciji same županije i njezinih ključnih sadašnjih i budućih obilježja kako unutar tako i izvan njenog područja.

Projekt operativno provode i usklađuju  Agencija za razvoj Splitsko-dalmatinske županije (RERA) i McCann Erickson d.o.o.međunarodna agencija za tržišno komuniciranje u  suradnji sa  tvrtkama i agencijama  s područja same županije temeljem prije nešto više od pola godine objavljenog javnog natječaja. 

'Željeli smo u proces brandiranja županije uključiti ugledne ljude različitih profila s područja naše županije kako bi oni dali svoja promišljanja o oznakama prepoznatljivosti. Osim toga, u proces brandiranja mogu se uključiti i svi žitelji kako bi i oni dali svoj doprinos u prepoznavanju i identificiranju naših županijskih oznaka.

Na taj način, strategija brandiranja bit će rezultat struke, medija, znanosti i žitelja. Vjerujem kako će nakon završetka procesa brandiranja, naša županija dobiti razvijen, prepoznat i afirmiran identitet ne samo na nacionalnoj, nego i na međunarodnoj razini.

Brandiranje je iznimno važno, jer kad prepoznate brend, certificirate ga i osigurate u dovoljnim količinama, rezultat je dodana vrijednost od koje ima koristi cijela zajednica', kazao je direktor Agencije za razvoj Srećko Radnić.

Sudionike na prvoj radionici, na kojoj su se okupili predstavnici jedinica lokalne samouprave i Splitsko-dalmatinske županije pozdravili su župan Splitsko-dalmatinske županije Ante Sanader i direktor Agencije za razvoj Srećko Radnić koji je kazao:

'Moja Dalmacijo najljepša, moja Dalmacijo jedina...' i s razlogom se divimo tim Terezinim stihovima, jer ovo je doista regija ugodnog življenja. Brendiranjem želimo postići da takva lijepa Dalmacija ostavi dojam i da se zbog tog dojma ljudi i vrate', kazao je Radnić.

Na drugoj radionici okupili su se drugoj ugledni stručnjaci i znanstvenici: Radoslav Buzančić, Joško Belamarić, Damir Rako, Jakša Miličić, Jurica Jelavić, Dr Slavko Perica, Mili Razović, Ivan Doroghy...

Treca radionica okupila je predstavnike medija, glazbenika, gastronomije…  koji su dali svoje promišljanje o identitetu županije i složili se kako je ugodnost i lakoća življenja ono što našu županiju čini prepoznatljivom.

'Pred nama svima je zaista veliki izazov . U rješavanju niza pitanja koja se postavljaju, primjenit ćemo značajan dio naših međunarodnih specijalističkih znanja i metodologije sa područja brand arhitekture te vlastitih domaćih iskustava,'' izjavio je Ivica Vidović, predsjednik Uprave McCann Erickson d.o.o. i dodao: 

'Naš krajnji cilj je da u suradnji sa svima ,koji žele dati svoj aktivan doprinos, zajednički dođemo do primjenjivih prijedloga i odrednica čija je  glavna svrha intenzivirati razinu i kvalitetu županijske  percepcije u domaćim i inozemnim okvirima.Time nastojimo otvoriti istodobno i komunikacijski pravac i niz područja aktivnosti za stvaranje dodane vrijednosti za sadašnje i buduće županijske proizvode i usluge.'

Poziv na suradnju

Sam proces izrade Strateškog županijskog plana brandiranja obilježava od samog početka poticanje interesa za proaktivnošću i otvorenošću. U tu je svrhu, između ostalog, upravo otvorena i mogućnost za sve žitelje da  svoje ideje i prijedloge direktno daju putem linka na web stranici www.rera.hr ili na e-mail brandiranje@rera.hr