home
 
  

Strategija brendiranja SDŽ

 

Priopćenja za medije

Završen plan brendiranja Splitsko-dalmatinske županije

7. lipanj 2011.. Nakon više od godine dana ispitivanja stavova više tisuća ispitanika i kreativnih radionica te potom osmišljavanja i projektiranja završena je izrada Strateškog plana brendiranja Splitsko – dalmatinsk... više >>

Predstavljenja moguća vizualna i tekstualna rješenja komunikacijskih konstanti brenda Splitsko-dalmatinske županije

9. srpanj 2010.. UTVRĐEN SMJER DALJNJIH AKTIVNOSTIVizualni znakovi i krovni slogani brenda Splitsko-dalmatinske županije koji su dosad osmišljeni i kreirani u procesu izrade “Strateškogplana brendiranja Splitsko-dalma... više >>

Započela druga faza izrade Strateškog plana brendiranja Splitsko-dalmatinske županije

25. veljača 2010..   Serijom od tri interaktivne i kreativne radionice  u dvorani  vijećnice Splitsko – dalmatinske županije uz sudjelovanje predstavnika pojedinih gradova i općina  te županijsk... više >>

Brandiranjem do prepoznatljivosti Županije

10. studeni 2009.. Agencija za razvoj SDŽ  započela je s projektom ‘Izrada strateškog plana brendiranja Splitsko-dalmatinske županije’ . U Velikoj dvorani SDŽ, ugovor o izradi Strateškog plana brendiranja potpis... više >>